آزمون فصل دوم حسابان یازدهم تابع با پاسخ نامه تشریحی

آزمون فصل دوم حسابان یازدهم تابع - درس در خانه

در این مطلب آزمون فصل دوم حسابان یازدهم تابع همراه با پاسخ نامه تشریحی طراحی شده است. این فصل از کتاب در ادامه بحث تابع از کتاب ریاضی دهم است. چه زمانی دو تابع باهم برابر است؟ به چه تابعی تابع گویا می گویند؟ اگر متغیر زیر رادیکال باشد …


آزمون فصل دوم حسابان یازدهم تابع

در این مطلب آزمون فصل دوم حسابان یازدهم تابع همراه با پاسخ نامه تشریحی برای شما طراحی شده است. این فصل از کتاب در ادامه بحث تابع از کتاب ریاضی دهم است. چه زمانی دو تابع باهم برابر است؟ به چه تابعی تابع گویا می گویند؟ اگر متغیر زیر رادیکال باشد، تابع رادیکالی بوجود می آید. توابع دیگری که در این درس معرفی می شود، توابع پله ای و توابع جزء صحیح هستند. پیداکردن دامنه و برد توابع معرفی شده از جمله کارهایی است باید خوب بلد باشیم. رسم تابع های مختلف به روش نقطه یابی و یا روش انتقال یکی از مباحث مهم این فصل است.

در  آزمون فصل دوم حسابان یازدهم تابع همه موضوعات گفته شده و نیز پیداکردن تابع وارون، اعمال جمع ، ضرب ، تفریق و تقسیم دو تابع ، ترکیب دو تابع و دامنه آن و نیز یک به یک بودن تابع مورد سوال قرار گرفته است.

به کمک این آزمون ها و استفاده از پاسخ نامه تشریحی هر آزمون که شامل نکته های مهم سوالات است ، می توانید امتحانات مدرسه و سایر آزمون ها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

در آزمون فصل دوم حسابان یازدهم تابع به آموزش مطالب زیر پرداخته شده است:

  • برابری دو تابع
  • معرفی انواع توابع
  • تابع گویا
  • تابع رادیکالی
  • تابع پله ای و جزء صحیح
  • یک به یک بودن تابع
  • تابع وارون
  • اعمال روی توابع و ترکیب آن ها
  • و …

در تهیه آزمون فصل دوم حسابان یازدهم تابع ، تلاش شده تا نمونه سوالات مشابه با همه مثال ها، کار در کلاس ها ، فعالیت ها و تمرینات کتاب درسی طراحی شود.

لیست دانلود آزمون ها

توجه کنید که این فایل به صورت پی دی اف است و برای باز کردن آن به نرم افزار پی دی اف خوان نیاز است.

برای دانلود نسخه کم حجم این نرم افزار برای اندروید، روی کلمه دانلود کلیک کنید … دانلود

به کمک این نرم افزار می توانید آزمون فصل دوم حسابان یازدهم تابع و پاسخ نامه  آن را در تلفن همراه یا تبلت خود مشاهده نمایید.


پیشنهاد میکنم درس های زیر رو مطالعه کنید:

امیدوارم که مطالب این درس براتون مفید باشه. در صورتی که سوالی دارید می توانید از بخش فرستادن دیدگاه آن را با ما در میان گذاشته و جواب سوال خود را در کمترین زمان ممکن (حداکثر 24 ساعت) مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *