نمونه سوال ریاضی هفتم ویژه نوروز ۹۸ همراه با پاسخ های کاملا تشریحی

نمونه سوال ریاضی هفتم ویژه نوروز 98 - درس در خانه

فرارسیدن بهار ۹۸ و آغاز سالی جدید را به همه شما دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم تبریک عرض می کنیم. انشالله که سالی پرخیر و برکت، همراه با سلامتی و سربلندی داشته باشد. عیدی ما به شما نمونه سوال ریاضی هفتم ویژه نوروز ۹۸ همراه با پاسخ های کاملا تشریحی …


نمونه سوال ریاضی هفتم ویژه نوروز ۹۸

فرارسیدن بهار ۹۸ و آغاز سالی جدید را به همه شما دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم تبریک عرض می کنیم. انشالله که سالی پرخیر و برکت، همراه با سلامتی و سربلندی داشته باشد. عیدی ما به شما نمونه سوال ریاضی هفتم ویژه نوروز ۹۸ همراه با پاسخ های کاملا تشریحی است.

این نمونه سوال شامل کلیدی ترین سوالات فصل های ۱ تا ۷ ریاضی هفتم است:

  1.  راهبردهای حل مسئله
  2.  عددهای صحیح
  3.  جبر و معادله
  4.  هندسه و استدلال
  5.  شمارنده ها و اعداد اول
  6.  سطح و حجم 
  7.  توان و جذر

اگر سوالات موجود در این نمونه سوال ریاضی هفتم ویژه نوروز ۹۸ را به دقت جواب دهید و برای جواب هایی که بلد نیستید از پاسخ نامه کمک بگیرید. مطمئن باشد از فرصت طلایی تعطیلات نوروز بهترین استفاده را کرده اید و از بقیه دوستانتان چندین قدم سبقت گرفته اید.

برای طراحی سوالات این نمونه سوال ریاضی هفتم ویژه نوروز ۹۸  ساعت ها وقت صرف شده تا بیشتر نکات ممکن در هر فصل را پوشش دهند. این نمونه سوال دارای ۸۴ سوال تایب شده در یک فایل pdf است.

پاسخ نامه ای دقیق و کامل برای یادگیری نکات مربوط به سوالات، همراه با توضیحات کافی تهیه و تنظیم شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

برای دریافت نمونه سوال ریاضی هفتم ویژه نوروز ۹۸  و پاسخ نامه تشریحی آن روی لینک های زیر کلیک کنید:

نمونه سوال ریاضی هفتم ویژه نوروز ۹۸

توجه کنید که این فایل به صورت پی دی اف هست و برای باز کردن آن به نرم افزار پی دی اف خوان نیاز دارید. اگر همچین نرم افزاری ندارید، لینک دانلود نسخه کم حجم این نرم افزار برای اندروید را می تونید از لینک زیر دانلود و نصب کنید تا فایل ها باز شوند.

دانلود پی دی اف خوان برای اندروید


پیشنهاد میکنم درس های زیر رو مطالعه کنید:

امیدوارم که مطالب این درس براتون مفید باشه. در صورتی که سوالی دارید می توانید از بخش فرستادن دیدگاه آن را با ما در میان گذاشته و جواب سوال خود را در کمترین زمان ممکن (حداکثر 24 ساعت) مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

23 دیدگاه در “نمونه سوال ریاضی هفتم ویژه نوروز ۹۸ همراه با پاسخ های کاملا تشریحی”

    1. اگر اختلاف دو جمله متوالی را پیداکنیم میبینیم که اختلاف جملات متوالی با هم تشکیل دنباله حسابی می دهد یعنی 1=1-2 و 2=2-4 و3=4-7 و 4=4-11 و …

    2. خب میبینیم که به عدد 1 از دنباله صورت سوال اولین جمله از دنباله گفته شده اضافه شده. جمله دوم دنباله اصلی درست شده . همینطور به عدد 1 از دنباله صورت سوال جمع دو جمله اول دنباله گفته شده اضافه شده یعنی 1+(1+2)=4 و همینطور الی اخر یعنی جمله چهارم میشه : 1+(1+2+3)=7 و الی اخر . …..
      پس جواب دنباله بایدباشه : جمله ان ام دنباله صورت سوال = 1+ (حاصل جمع ان منهای یک تا جمله از دنباله گفته شده) .

    3. حاصل جمع ان تا جمله از دنباله حسابی میشه ان تقسیم بر دو ضرب در (دو برابر جمله اول +(ان منهای یک ) در قدر نسبت)